borjesefid

توضیحات تور استانبول

یکی از مقاصد مورد علاقه ایرانی ها استانبول می باشد. این شهر ترکیه به سبب بافت تاریخی و زیبایش، سالانه پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا می باشد. مسافران می توانند با قدم زدن در خیابان های شلوغ و پر هیاهوی این شهر از مراکز خرید و رستورانها با غذاهای پرطرفدار و کافه های گرم و صمیمی خیابانی اش لذت ببرند. همچنین به دلیل فرهنگ نزدیک مردمان استانبول به ما ایرانی ها و مهمان دوست بودنشان، سفری خاطره انگیز و لذت بخشی برایمان رقم می زنند.

استانبول بزرگترین شهر ترکیه می باشد که در قدیم قسطنطنیه نام داشته، با اینکه استانبول پایتخت ترکیه نیست اما قطب مهم گردشگری و اقتصاد کشور ترکیه می باشد. این شهر در کنار دریای مرمره و تنگه به سفر قرار دارد که این تنگه استانبول را به دو قسمت آسیایی و اروپایی تقسیم کرده است. بنابراین تنها شهر بزرگ جهان که قسمت غربی اش در اروپا و قسمت شرقی اش در آسیا قراردارد، استانبول می باشد. واحد پول ترکیه لیر می باشد و هر لیر معادل 100 قروش است. زبان رسمی مردمان ترکیه، ترکی می باشد.استانبول به جهت اینکه قطب گردشگری ترکیه می باشد، دارای هتل های متعددی جهت پذیرای گردشگران می باشد. اما مسافران حتمآ در نظر داشته باشید که هتل های استانبول از استاندارد پایینی برخوردار می باشد. لذا پیشنهاد ما این است که در هنگام انتخاب هتل، حتمآ به نظرات مسافرانی که در آنجا اقامت داشتند را مطالعه کنید تا در مدت زمان اقامت خود در این شهر زیبا، تجربه خوبی از سفر داشته باشید. در این بین پر طرفدارترین منطقه در بین ایرانیان منطقه تکسیم می باشد. خیابان استقلال، میدان تکسیم و محله بی اغلو بیشترین مسافر ایرانی را برای اقامت در خود جای می دهد. این محله ها دارای مراکز خرید و فروشگاههای معتبر، همچنین رستوران ها، کافه های خیابانی و باقلوا فروشی های پرطرفدار می باشد. مسافران ایرانی اغلب هتل محل اقامت خود را در این مناطق انتخاب می کنند تا هزینه رفت و آمد کمتری داشته باشند و نزدیک مراکز خرید و رستوران ها باشند تا از پرداخت کرایه های زیاد تاکسی ها معاف باشند. منطقه بالانشین استانبول، ببک، بشیکتاش و بسفر می باشد. در این مناطق هتل های لوکس 5 ستاره وجود دارد که با منظره چشمگیر و فوق العاده تنگه بسفر، لذت اقامت را برای مسافران دو چندان می کند. همچنین در این هتل های لوکس مراسم ازدواج برگزار می شود و صرفآ برای اقامت مسافران خارجی نمی باشد. قدیمی ترین بافت استانبول مناطق لالعلی، فاتح و آکسارای می باشد، همچنین محله سلطان احمد نیز جزئی از این مناطق است و طرفدار خاص خودش را دارد. در این مناطق هتل های 3 ستاره ارزان وجود دارد، مسافرانی که قصد صرفه جویی در هزینه های سفر خود رادارند از این هتل ها برای اقامت در طول سفر استفاده می کنند. اگر می‌خواهید سفری به‌یاد ماندنی را به شهر استانبول در ترکیه را تجربه کنید با تورهای استانبول آژانس ستاره برج سفید همراه شوید و یا رزرو بلیط هواپیمایی خود را به کارشناسان با تجربه‌ی ما بسپارید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تور استانبول

پاسپورت

شرایط دریافت ویزای تور استانبول

برای سفر به کشور ترکیه نیاز به ویزا ندارید و در هر بار سفر می توانید تا 90 روز در ترکیه اقامت داشته باشید.

محل حرکت تور استانبول

محل حرکت تور استانبول فرودگاه امام خمینی شهر تهران می باشد.

پکیج های تور استانبول

معرفی پکیج های تور استانبول آژانس ستاره برج سفید:

اظهار علاقه و لیست انتظار برای رزرو تور استانبول

کاربران گرامی در صورتیکه تاریخ اجرای تور گروهی برای تور استانبول وجود نداشته باشد، می توانید با تکمیل فرم در خواست خود را ثبت نمائید. در خواست شما در لیست انتظار قرار خواهد گرفت و همکاران ما در طی 3 روز کاری با شما تماس می گیرند.

نظرات کاربران

کاربر محترم ، نظرات و تجربیات شما در خصوص تور استانبول ترکیه به سایر کاربران در انتخاب های خود کمک میکند.