borjesefid

توضیحات تور ایتالیا

دانستنی های لازم برای سفر به ایتالیا

ایتالیا یک مقصد محبوب با طیف گسترده ای از مناطق و جاذبه های تفریحی برای کسانی است که می خواهند تعطیلات متنوعی را تجربه کنند. کشور ایتالیا در اروپای مدیترانه واقع شده است. به همین دلیل هر منطقه از ایتالیا به دلیل شرایط اقلیمی خاص، جاذبه های طبیعی، جاذبه های توریستی و محیط زیست از محبوبیت خاصی برخوردار است. این کشور در شمال با سوئیس و اتریش، در غرب با فرانسه و در شرق با اسلوونی مرز مشترک دارد. این شبه جزیره توسط دریای لیزورگا، دریای ساردین و دریای تیریرن در غرب، دریای سیسیل و دریای یونی در جنوب و دریای آدریاتیک در شرق احاطه شده است.

برنامه سفر با هدف تعطیلات به ایتالیا می تواند شامل سواحل گرم با آبهای شفاف باشد. هیچ گاه تعطیلات در ایتالیا بدون بازدید از برخی از بناهای باستانی و دیدن آثار باستانی، کامل نخواهد بود.

روم

روم، که از لحاظ استراتژیکی در وسط شبه جزیره ایتالیا واقع شده است، یکی از پر بازدیدترین شهرها در اروپا است. این شهر سالانه تقریباً از 4 میلیون نفر بازدید کننده از سراسر جهان میزبانی می کند. از محبوب ترین جاذبه های گردشگری رم، شهر واتیکان و همچنین طیف وسیعی از نقاط دیدنی و دیدنی های تاریخی از جمله کولیزه و چشمه تروی را می توان نام برد. رم، یک مقصد تعطیلات فراموش نشدنی با طیف گسترده ای از تجربیات و غذاهای فرهنگی خوشمزه است.

فلورانس

فلورانس، مرکز منطقه توسکانی یکی از پر بازدیدترین شهرهای ایتالیا است. این شهر باقیمانده از دوران رنسانس است که دارای تعداد زیادی موزه، صدها کلیسای تاریخی و شاهکارهای شگفت انگیز از هنر معماری و نقاشی است. بهترین راه برای کشف فلورانس، قدم زدن در خیابان های باریک و پر پیچ و خم آن است. شهری کوچک با جمعیتی کمتر از 400 هزار نفر که در طول تابستان با استقبال زیادی از سوی گردشگران روبرو می شود. مکان عالی برای ادامه ماجراجویی در بازدید از ایتالیا، بازدید از کارهای هنری باستانی، کلیساها، مجسمه ها و کشف حاشیه تاکستان های Chianti در این منطقه خیره کننده است. فلورانس بیشتر به عنوان خانه سن مارکو و مجسمه دیوید ، گالری Duomo ، Uffizi ، پیازا دل Signoria و موزه Bargello شناخته می شود.

میلان

میلان ترکیبی از زندگی سریع شهری، گالری های هنری کلاسیک، فروشگاه های معروف مد و شب های پر جنب و جوش است. میلان به عنوان پایتخت تجاری ایتالیا نیز در نظر گرفته می شود همچنین یک شهر تاریخی پر از کلیساها و موزه ها است و می توانید به راحتی چند روز را در اینجا سپری کنید تا از این شهر شلوغ لذت ببرید. میلان که معمولاً دروازه ای برای منطقه آلپی ایتالیا محسوب می شود، دارای بزرگترین کلیسای جامع گوتیک جهان، بقایای کاردینال سنت چارلز بورومئو، بزرگترین کتابخانه در اروپا Pinacoteca Ambrosiana و مجموعه ای از مارک های لوکس در صنعت مد و فشن از جمله گوچی، پرادا، Dolce و گابانا، آرمانی و ورساچه است. اگر می‌خواهید سفری به‌یاد ماندنی را به کشور ایتالیا را تجربه کنید با تورهای ایتالیا آژانس ستاره برج سفید همراه شوید و یا رزرو بلیط هواپیمایی خود را به کارشناسان با تجربه‌ی ما بسپارید.

خدمات آژانس ستاره برج سفید برای تور ایتالیا

بلیط رفت وبرگشت هواپیما

اقامت در هتل‌ همراه با صبحانه

ترانسفر فرودگاهی

اخذ ویزای شینگن

بیمه‌ مسافرتی

گشت شهری مطابق با برنامه

راهنمای تور فارسی زبان

مدارک لازم برای ویزای توریستی ایتالیا

• فرم تکمیل شده درخواست ویزا

• اصل گذرنامه امضاء شده با ۷ ماه اعتبار از تاریخ شروع سفر

• ارائه گذرنامه جداگانه برای ھر نفر الزامی می باشد

• اصل گذرنامه ھای قدیمی در صورت موجود بودن

• 2 قطعه عکس جدید رنگی 4.5* 3.5 ، بدون رتوش، پشت زمینه سفید ،از روبرو بدون عینک

• اصل و ترجمه شناسنامه (کلیه صفحات)

• مدارک شغلی (جواز کسب، فیش حقوقی، روزنامه رسمی شرکت و گواهی اشتغال به تحصیل) که نشان دهنده وابستگی‌های شما در ایران باشد. برای اطلاعات بیشتر به بخش ذیل مراجعه نماید.

• اصل و ترجمه مدارک شغلی ھمسر برای خانم ھای خانه داری که به تنھایی سفر می کنند

• مدارک مالی شامل پرینت گردش حساب و نامه تمکن مالی. جهت اطلاعات بیشتر به ذیل این بخش مراجعه نمایید.

• سند ملکی: اصل و ترجمه سند به نام مسافر (تمام صفحات)

• بلیت پرواز

• رزرو هتل

• بیمه مسافرتی با حداقل پوشش 30 هزار یورویی

• هزینه ویزای شنگن به مبلغ یورویی جهت انگشت نگاری

کمترین آمار ریجکتی ویزا را در بین ویزاهای شینگن، کشور ایتالیا در اختیار دارد. اما شما باید برای اخذ ویزای این کشور، شرایط اعلام شده از سوی سفارت کشور ایتالیا را داشته باشید. شرایط اخذ ویزای توریستی ایتالیا عبارتند از:

تاریخچه سفری مناسب: متقاضی ویزای توریستی ایتالیا، قبل از ارائه درخواست برای اخذ ویزا، حتما باید یک و یا چند سفر خارجی داشته باشد. منظور از سفر خارجی، سفر به کشور‌های اتحادیه اروپا نیست و شما می‌توانید با چند سفر به کشور های اطراف ایران، درخواست خود را برای ویزای ایتالیا توریستی به سفارت این کشور ارسال کنید.

تمکن مالی مناسب: متقاضیان ویزای توریستی ایتالیا، برای درخواست ویزای این کشور حتما باید حداقل مانده حسابی بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان داشته باشند. توجه داشته باشید که تمکن مالی باید به یورو صادر شود اما، مبلغ گفته شده بر اساس تجربیات مشاوران گروه مسافرتی ویزالند می‌باشد.

گردش حساب: گردش حساب ۳ ماه برای ویزای توریستی ایتالیا اهمیت دارد. در گردش حساب، به مبالغ ورودی و خروجی حساب توجه نمی‌شود و فقط تعداد تراکنشات مد نظر است. لطفا توجه داشته باشید که به هیچ عنوان تمکن مالی و گردش حساب غیر واقعی به سفارت ایتالیا ارائه نکنید. چرا که تمامی مدارک مالی در سفارت این کشور استعلام می‌شود.

ویزای توریستی ایتالیا با دعوتنامه

در صورتی که برای ویزای توریستی ایتالیا، دعوت نامه معتبر ارائه کنید، شانس بیشتری برای اخذ ویزای این کشور خواهید داشت. دعوت نامه ویزای توریستی ایتالیا، باید از سوی بستگان درجه یک، دوست آشنا و یا یکی از اعضای خانواده شما باشد. در دعوت نامه ویزای ایتالیا، مشخصات دعوت کننده، دعوت شونده، محل اقامت ایشان و همچنین مدت زمان اقامت متقاضی باید ذکر شود. دعوت نامه باید در یکی از دفاتر شهرداری و یا پلیس به تائید برسد.

بدون داشتن دعوت نامه نیز می‌توانید برای ویزای ایتالیا توریستی اقدام کنید. برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه، شما باید تمکن مالی و گردش حساب قوی داشته باشید. در صورتی که می‌خواهید ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه بگیرید، حتما باید محل اقامت‌تان (هتل، مسافر‌خانه و غیره) را مشخص کنید.

سفارت ایتالیا در تهران در آدرس تهران، خیابان نوفل لوشاتو واقع شده است اما خدمات ویزا و کنسولی این کشور تعطیل می‌باشد و شما باید به دفتر کارگزاری CKGSIR در آدرس ولنجک، خیابان سیزدهم، پاساژ گالریا طبقه چهارم برای انگشت نگاری و تحویل مدارک مراجعه کنید.

پکیج های تور ایتالیا

معرفی پکیج های تور ایتالیا آژانس ستاره برج سفید:

اظهار علاقه و لیست انتظار برای رزرو تور ایتالیا

کاربران گرامی در صورتیکه تاریخ اجرای تور گروهی برای تور ایتالیا وجود نداشته باشد، می توانید با تکمیل فرم در خواست خود را ثبت نمائید. در خواست شما در لیست انتظار قرار خواهد گرفت و همکاران ما در طی 3 روز کاری با شما تماس می گیرند.

نظرات کاربران

کاربر محترم ، نظرات و تجربیات شما در خصوص تور استانبول ترکیه به سایر کاربران در انتخاب های خود کمک میکند.