borjesefid

توضیحات تور آلمان

دانستنی های لازم برای سفر به آلمان

آلمان نه تنها قطب اقتصادی اتحادیه اروپا است، بلکه به همین دلیل یکی از بهترین مکان های بازدید برای کسانی است که به دنبال یک تعطیلات هیجان انگیز در "قاره اروپا" هستند. با توجه به ویژگی های شگفت انگیز شبکه فوق العاده بزرگراه ها و راه آهن که از مرکز این کشور در تمام اروپا گسترده شده است، شهرهای بزرگ و کوچک اروپایی و شهرهای آلمان، را به راحتی قابل دسترسی کرده است.

این که آیا قصد دارید برای تعطیلات در یک مکان خاص مانند پایتخت باشکوه برلین یا یک شهر تاریخی مانند مونیخ مستقر شوید، یا شاید در یک جاده (یا راه آهن) سفر کنید و به مکانهای دیدنی کوچکتر در آلمان سفر کنید، مانند شهر زیبا آبگرم بادن-بادن در جنگل سیاه یا قلعه قرون وسطایی روتنبورگ، لیست مکان هایی که که باید بازدید شود، در این کشور زیبای اروپایی بی حد و مرز است. آلمان با داشتن طیف گسترده ای از مناظر باورنکردنی، همه چیز را از دره های زیبای رودهای راین و موزل گرفته تا رشته کوههای باشکوه آلپ در منطقه باواریا، خط ساحلی دریاچه کنستانس و خطوط ساحلی ناهموار در امتداد دریای بالتیک و دریای شمالی در بر می گیرد.

هر آنچه را که در یک سفر تفریحی به دنبال آن هستید – اعم از تعطیلاتی مملو از تجربیات فرهنگی باورنکردنی تا ماجراهای سرگرم کننده در فضای باز – همه را می توانید با سفر به کشور آلمان با تورهای گردشگری آژانس ستاره برج سفید تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

خدمات آژانس ستاره برج سفید برای تور آلمان

بلیط رفت وبرگشت هواپیما

اقامت در هتل‌ همراه با صبحانه

ترانسفر فرودگاهی

اخذ ویزای شینگن

بیمه‌ مسافرتی

گشت شهری مطابق با برنامه

راهنمای تور فارسی زبان

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی آلمان

مدارک هویتی جهت اخذ ویزای آلمان

• اصل گذرنامه‌ای که دارای دو صفحه خالی باشد و کپی از صفحه مشخصات گذرنامه

• فرم درخواست ویزا که به‌ صورت کامل، تکمیل و امضا شده باشد به همراه عکس (که در همین یک سال اخیر گرفته‌ شده باشد، با پس‌زمینه سفید و ابعاد 3.5 در 4.5 سانتیمتر)

• پرسشنامه تکمیل و امضاء شده (که در صفحه آخر درخواست آمده است)

• مدرک مبتنی بر وجود بیمه مسافرتی

• کپی همه ویزاهای درخواست‌کننده در 5 سال گذشته همراه با مهر

مدارکی که متقاضیان ویزا در ایران باید ارائه دهند

بلیط هواپیما یا رزرو پرواز

رزرو هتل

پرینت تراکنش بانکی سه ماه گذشته حساب بانکی به لاتین با مهر و امضا بانک

گواهی تمکن مالی حساب به لاتین برای سپرده‌های بانکی (حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر باید 700.000.000 ريال باشد.)

اصل شناسنامه به همراه کپی از تمام صفحات آن

گواهی اشتغال و درآمد همراه با کپی، و در صورت شاغل بودن همسر گواهی اشتغال همسر همراه با کپی

پزشکان: پروانه مطب یا حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی و سه فیش آخر حقوق از محل کار، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی.

وکلا: پروانه وکالت

مشاغل دولتی: حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی، گواهی اشتغال به کار (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه و خطاب به سفارت در تهران)، روی سربرگ رسمی سازمان دارای مهر و امضا، با ذکر نام متقاضی، اطلاعات تماس با کارفرما، مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر و هدف از سفر از سازمان مربوطه به همراه سه فیش آخر حقوق، سابقه بیمه تأمین اجتماعی یا خدمات درمانی.

بازنشستگان: گواهی دریافت حقوق بازنشستگی

مشاغل غیردولتی: گواهی اشتغال به کار (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه و خطاب به سفارت)، روی سربرگ رسمی شرکت دارای مهر و امضا، با ذکر نام متقاضی، اطلاعات تماس با کارفرما، مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر و هدف از سفر از شرکت مربوطه به همراه سه فیش آخر حقوق، سابقه بیمه تأمین اجتماعی

خویش‌فرمایان: جواز کسب / آخرین آگهی تغییرات / آگهی تأسیس و سابقه بیمه تأمین اجتماعی

معلمان، اساتید و اعضاء هیئت‌علمی دانشگاه: اصل حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی یا گواهی اشتغال به کار با مشخصات فوق به همراه سه فیش آخر حقوق و سابقه بیمه تأمین اجتماعی

دانش آموزان، دانشجویان و افرادی که به سن قانونی نرسیده‌اند: گواهی موقعیت اجتماعی و یا گواهی موقعیت شغلی والدین و در صورت وجود گواهی اشتغال به تحصیل در مدرسه و یا کارت دانشجویی

بیکاران: گواهی موقعیت اجتماعی – اقتصادی (مثلاً گواهی ازدواج، شناسنامه، شجره‌نامه، اسناد ملکی)

هنرمندان: گواهی عضویت در یک انجمن هنری (مثلاً انجمن سینما، عکاسان و…) یا مدرکی مبنی بر انجام فعالیت هنری (نمایشگاه، فستیوال و…) و گواهی بیمه تأمین اجتماعی

پرسنل دانشگاهی (اساتید، مدیران، روسای دانشگاه و …): حکم انتصاب یا گواهی کار از طرف دانشگاه

نکته: مهمترین نکته در خصوص مدارک سفارت آلمان این است که هیچ ‌یک از مدارک نیاز به ترجمه ندارند. باید اصل مدارک را در زمان انگشت‌نگاری همراه داشته باشید. 21 روز کاری پس از مراجعه به دفتر انگشت‌نگاری نتیجه ویزا به شما اعلام می‌شود.

اظهار علاقه و لیست انتظار برای رزرو تور آلمان

کاربران گرامی در صورتیکه تاریخ اجرای تور گروهی برای تور آلمان وجود نداشته باشد، می توانید با تکمیل فرم در خواست خود را ثبت نمائید. در خواست شما در لیست انتظار قرار خواهد گرفت و همکاران ما در طی 3 روز کاری با شما تماس می گیرند.

نظرات کاربران

کاربر محترم ، نظرات و تجربیات شما در خصوص تور استانبول ترکیه به سایر کاربران در انتخاب های خود کمک میکند.