borjesefid

توضیحات تور اتریش

دانستنی های لازم برای سفر به اتریش

اتریش کشوری است سرشار از تاریخ، مکان های زیبا، سنت ها و فعالیت هایی که خاص این منطقه مشخص است. و در کنار کشور همسایه اش سوئیس، پایتخت ورزشی زمستانی اروپا است. با این حال، اتریش برای توریست های تابستانی که از شهرها و روستاهای تاریخی آن بازدید می کنند و در مناظر باشکوه آلپ ها بازدید می کنند، به همان اندازه محبوب است. بازدیدکنندگان به همان اندازه که برای تفریحات زمستانی به استان های آلپاین جمهوری آلپ به آنجا می روند به همان اندازه برای گردش به شهرهای باشکوه مانند وین، پایتخت تاریخی و سالزبورگ زیبا، زادگاه ولفگانگ آمادئوس موتزارت می روند. رود دانوب در حدود 350 کیلومتر در 217 مایل از غرب به شرق از طریق بخش شمالی اتریش جریان دارد. با مساحت 83،855 متر مربع اتریش یکی از کوچکترین کشورها در اروپا است. اگر می‌خواهید سفری به‌یاد ماندنی را به کشور اتریش را تجربه کنید با تورهای اسپانیا آژانس ستاره برج سفید همراه شوید و یا رزرو بلیط هواپیمایی خود را به کارشناسان با تجربه‌ی ما بسپارید.

خدمات آژانس ستاره برج سفید برای تور اتریش

بلیط رفت وبرگشت هواپیما

اقامت در هتل‌ همراه با صبحانه

ترانسفر فرودگاهی

اخذ ویزای شینگن

بیمه‌ مسافرتی

گشت شهری مطابق با برنامه

راهنمای تور فارسی زبان

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی اتریش

• اصل گذرنامه با امضا به همراه گذرنامه¬‌های قبلی (با داشتن حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ ورود)

• 2 قطعه عکس 4.5*3.5 رنگی، تمام رخ با زمینه روشن، کاملاً از روبه ‌رو، بدون لبخند، بدون عینک، گردی صورت کاملاً مشخص باشد (70 تا 80 درصد عکس، چهره فرد باشد) حداکثر برای 6 ماه اخیر، با گذرنامه و ویزاهای قبلی متفاوت باشد.

• اصل و ترجمه شناسنامه

اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضا بانک فقط به زبان انگلیسی ،ارائه گردش حساب و گواهی تمکن الزامی است و زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر 7 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد و سایز پرینت بانکی A4 باشد.

• حساب‌های جاری: کارکرد شش ماه اخیر به زبان انگلیسی به همراه گواهی تمکن با مانده یکسان

• گواهی تمکن به زبان انگلیسی برای سپرده¬‌های بانکی به همراه گردش شش ماهه سود به زبان انگلیسی از طرف بانک، همراه با مهر شعبه و امضا بانک

• حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر باید 500.000.000 ريال باشد.

• اصل و ترجمه سند مالکیت

• اصل و ترجمه مدارک شغلی

پزشکان: پروانه مطب یا حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی و سه فیش آخر حقوق از محل کار، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی

وکلا: پروانه وکالت

مشاغل دولتی: حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی، گواهی اشتغال به کار (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه و خطاب به سفارت در تهران)، روی سربرگ رسمی سازمان دارای مهر و امضا، با ذکر نام متقاضی، اطلاعات تماس با کارفرما، مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر و هدف از سفر از سازمان مربوطه به همراه سه فیش آخر حقوق، سابقه بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمانی

مشاغل غیر دولتی: گواهی اشتغال به کار (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه و خطاب به سفارت)، روی سربرگ رسمی شرکت دارای مهر و امضا، با ذکر نام متقاضی، اطلاعات تماس با کارفرما، مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر و هدف از سفر از شرکت مربوطه به همراه سه فیش آخر حقوق، سابقه بیمه تامین اجتماعی

بازنشستگان: حکم بازنشستگی، سه فیش آخر حقوق

خویش فرمایان جواز کسب / آخرین آگهی تغییرات / آگهی تاسیس و سابقه بیمه تامین اجتماعی

معلمان و اساتید و اعضا هیئت علمی دانشگاه اصل حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی یا گواهی اشتغال به کار با مشخصات فوق به همراه سه فیش آخر حقوق و سابقه بیمه تامین اجتماعی

دانش آموزان، دانشجویان اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل

توجه: برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی والدین یا با یکی از آن‌ها سفر می‌کنند رضایت‌نامه محضری الزامی است و نیاز به ترجمه رسمی به زبان آلمانی دارد.

• اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم¬‌های خانه‌¬دار

• تکمیل فرم مشخصات فردی به صورت کامل و دقیق

• رزرو بلیط رفت و برگشت و واچر هتل

نکات مهم درباره ویزای اتریش

• ویزای اتریش را می‌توان یکی از سخت‌ترین ویزاهای کشورهای حوزه شینگن در زمینه تور اروپا دانست. هرچه گردش مالی و تمکن حساب قوی‌تری داشته باشید، احتمال ویزا گرفتنتان بیشتر می‌شود.

• وقت سفارت اتریش مصاحبه ندارد ولی شما برای تحویل مدارک و انگشت نگاری باید به دفتر کارگزاری ویزای این کشور (VFS) مراجعه کنید.

• بین 14 – 21 روز کاری زمان می‌برد تا سفارت نتیجه را اعلام کند.

• ویزای اتریش ریجکتی ندارد. در صورت نقصی مدارک یا نیاز به ارائه مدارک بیشتر، سفارت اتریش به شما مهلت ۵ روزه ارسال مدارک می‌دهد و در صورتی که مدارک را تحویل ندهید، ویزا به شما داده نمی‌شود اما ریجکت هم نمی‌شوید.

پکیج های تور اتریش

معرفی پکیج های تور اتریش آژانس ستاره برج سفید:

اظهار علاقه و لیست انتظار برای رزرو تور اتریش

کاربران گرامی در صورتیکه تاریخ اجرای تور گروهی برای تور اتریش وجود نداشته باشد، می توانید با تکمیل فرم در خواست خود را ثبت نمائید. در خواست شما در لیست انتظار قرار خواهد گرفت و همکاران ما در طی 3 روز کاری با شما تماس می گیرند.

نظرات کاربران

کاربر محترم ، نظرات و تجربیات شما در خصوص تور استانبول ترکیه به سایر کاربران در انتخاب های خود کمک میکند.