borjesefid

توضیحات تور کوالالامپور

دانستنی های لازم برای سفر به کوالالامپور

مالزی یک بهشت چند فرهنگی از اقوام و مذاهب مختلف را ارائه می دهد که از قومیت های متنوع خود به بهترین وجه از طریق لذت های غذایی، جشنواره های رنگارنگ، سواحل خیره کننده، جزایر و جاذبه های طبیعی استفاده می کند. در تقابل با شهرها و معماری های مدرن، صخره های باستانی و سواحل زیبا، جاذبه های طبیعی، مالزی را مملو از شگفتی کرده است.

تعطیلات در کوالالامپور

کوالالامپور که در نیمه راه در امتداد ساحل غربی شبه جزیره مالزی قرار دارد، در تقاطع رودخانه های گومبک و کلنگ واقع شده است. در فاصله 35 کیلومتری از ساحل، کوالالامپور بزرگترین شهر و پایتخت مالزی است. در طی یک ساعت در شهر، مجموعه ای جالب از شگفتی های طبیعی و همچنین طیف گسترده ای از فعالیت ها و تفریحات از Old Old Town تا مثلث طلایی، برجهای دوقلوی Petronas ، Chow Kit ، Brickfields و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.

تعطیلات در لنکاوی

لنکاوی واقع در بخش شمالی مالزی، یک مجمع الجزایر در حدود 99 جزیره کوچکتر است که به شبه قاره هند نزدیک هستند. بیشتر جزایر لنکاوی بی سکونت هستند اما بزرگترین جزیره آن با نام پولا جزیره اصلی برای سپری کردن تعطیلات در لنکاوی است. این جزیره در بخش شمال غربی مالزی واقع شده است، که نزدیک به مرز تایلند است. این شهر همچنین در کواه، مرکز اصلی و اداری لنکاوی قرار دارد.

تعطیلات در پنانگ | Penang

پنانگ واقع در مالزی، یک ایالت و یک جزیره نزدیک در سواحل شمال غربی شبه جزیره مالزی در تنگه مالاکا است. پنانگ دومین ایالت کوچک مالزی، و یک مقصد گردشگری بسیار محبوب است. تعطیلات پنانگ به ویژه در زمستان و اوایل بهار بسیار محبوب است، و به دلیل آب و هوای گرمسیری منطقه و فصل موسمی نیز شاهد هجوم بازدید کنندگان است. مرکز پنانگ، جورج تاون نیز به خودی خود دارای جاذبه های توریستی است زیرا خانه تعدادی از خانه های مستعمراتی را در خود جای داده است و گفته می شود برخی از آنها بیش از 100 سال قدمت دارند، اگرچه از شکوه سابق آنها دیگر خبری نیست. اگر می‌خواهید سفری به‌یاد ماندنی را به کشور مالزی را تجربه کنید با تورهای اسپانیا آژانس ستاره برج سفید همراه شوید و یا رزرو بلیط هواپیمایی خود را به کارشناسان با تجربه‌ی ما بسپارید.

خدمات آژانس ستاره برج سفید برای تور کوالالامپور

بلیط رفت و برگشت هواپیما

بیمه‌ مسافرتی

راهنمای تور فارسی زبان

مدارک لازم برای ویزای توریستی کوالالامپور

اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

محل حرکت تور کوالالامپور

محل حرکت تور کوالالامپور مالزی فرودگاه امام خمینی تهران می باشد.

پکیج های تور کوالالامپور

معرفی پکیج های تور کوالالامپور آژانس ستاره برج سفید:

اظهار علاقه و لیست انتظار برای رزرو تور کوالالامپور مالزی

کاربران گرامی در صورتیکه تاریخ اجرای تور گروهی برای تور مالزی وجود نداشته باشد، می توانید با تکمیل فرم در خواست خود را ثبت نمائید. در خواست شما در لیست انتظار قرار خواهد گرفت و همکاران ما در طی 3 روز کاری با شما تماس می گیرند.

نظرات کاربران

کاربر محترم ، نظرات و تجربیات شما در خصوص تور استانبول ترکیه به سایر کاربران در انتخاب های خود کمک میکند.