borjesefid

تور سوئیس اسپانیا

قیمت ویزا

اطلاعات ویزا

عنوان

تور سوئیس اسپانیا

نوع

نقاط ناشناخته

هنر و فرهنگ

روزهای رفت

سه شنبه

مدت اقامت

6 شب و 7 روز

تاریخ اعتبار

19 تیرماه 1403

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

سالخوردگان

معلولین

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

متخصصان

هزینه

اقتصادی

خدمات

صبحانه

بیمه مسافری

گرفتن ویزا

پرداخت ورودیه ها

گشت تاریخی

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

راهنما تور

ویزا توریستی

اخذ ویزای شنگن

سطح سختی

آسان

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

هواپیما

اتوبوس

ملزومات مورد نیاز

کفش مخصوص راه پیمایی

کرم ضد آفتاب

عینک آفتابی

نوع پرواز

برنامه ریزی شده

کلاس پرواز

کلاس اقتصادی

نوع بلیط

بلیط رفت و برگشت

توضیحات

دانستنی هایی لازم برای سفر به سوئیس

سوئیس، بهشتی با طعم شکلات

سوئیس بهشتی است که می توان مجسم کرد و در آرامش بی نظیرش استراحت کرد. رشته کوهای بلند، آسمان رویایی، طبیعت بکر و آب های درخشان، همگی آوای زندگی می خوانند. سرزمین صلح و آرامش که حافظ منافع بزرگترین نهادهای بین المللی است، از صلیب سرخ گرفته تا سازمان ملل متحد شاید در درسترین تصویری که می توان از این کشور در ذهن مجسم کرد، کبوتر سفید است با شاخه ای زیتون در دهان است. سوئیس با کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، اتریش و لیختن اشتاین مرز زمینی مشترک دارد و مردمش به زبان های مختلف انگلیسی، آلمان، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی صحبت می کنند و همین امر عامل راحتی ارتباطات برای گردشگران این منطقه شده است و تصویری از همبستگی و تنوع ملیت ها ایجاد کرده که در پوشش، مراسم ها، آشپزی و موسیقی اثرگذار بوده است. طبیعت بکر و سحرآمیز سوئیس، در کنار سایر مواردی که ذکر شد، این کشور را با وجود گران قیمت بودنش، به یک مرکز محبوب گردشگران بدل کرده است.

ژنو، شهری با 5 زبان

ژنو، دومین شهر پر جمعیت سوئیس است که مردمش به پنج زبان فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی صحبت می کنند. مهمترین نهادها و سازمان های بین المللی (صلیب سرخ) در این شهر قرار دارد و در کنار آنها، منظره شگفتی آفرین کوه های آلپ ترکیبی بی نظیر ایجاد کرده تا همه گردشگران را با سلایق مختلف راضی کند.

بازل، میزبان توریست ها

این شهر با وجود موزه های هنر، معماری سبک رومانسک و کارناوال های پر جنب و جوش خود، توریستی ترین شهر سوئیس محسوب می شود و مرز کشورهای آلمان و فرانسه با سوئیس است.

لوزان، همنشین ژنو

شهر لوزان در کنار دریاچه ژنو قرار دارد و اغلب صدای آوازهای محلی فرانسوی و سوئیسی از کوچه پس کوچه های زیبایش بلند است. از دیگر زیبایی های این شهر، می توان از فواره (جت دیو) نام برد که درون دریاچه لمان (ژنو) قرار دارد و با رقص پر قدرت قطرات آب، صحنه های بی نظیری را خلق می کند. تاکستان های بی نظیر و معروف لاوکسکه در سایت جهانی یونسکو نیز ثبت شده اند و اقامتگاه لوکس سنت موریتز که طبیعتی خارق العاده دارد و محل فیلمبرداری فیلم هایدی نیز بوده است، از جاذبه های چشم نواز آن هستند.

آبشار راین

آبشار راین یک آبشار به پهنای 150 متر و بزرگترین آبشار اروپای مرکزی است. بهترین زمان سال برای بازدید از این آبشار، در ماه های ژوئن و جولای است، زمانی که برف کوه ها آب می شود و حجم آبشار به بیشترین میزان خود می رسد. برای تماشای منظره زیبای این آبشار می توانید از تورهای قایق سواری در رودخانه استفاده کنید.

اگر می‌خواهید سفری به‌ یاد ماندنی را به کشور تجربه را تجربه کنید با تورهای سوئیس آژانس ستاره برج سفید همراه شوید و یا رزرو بلیط هواپیمایی خود را به کارشناسان با تجربه‌ی ما بسپارید.

شروع قیمت ها از

2190 یورو + هزینه پرواز

واحد پول کشور مقصد

فرانک سوئیس - یورو

فرانک سوئیس - یورو

فرانک سوئیس - یورو

روز

7

7

7

شب

6

6

6

تاریخ رفت

19 تیرماه 1403

19 تیرماه 1403

19 تیرماه 1403

تاریخ برگشت

25 تیرماه 1403

25 تیرماه 1403

25 تیرماه 1403

کشور

سوئیس

اسپانیا

شهر

ژنو

بارسلون

برنامه سفر

سوئیس اسپانیا :